Известие

Collapse
No announcement yet.

Как "Суперката да стане "по-супер"

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как "Суперката да стане "по-супер"

    Реших да Ви покажа някои мои дейности по 164-ката свързани с обновяване на колата за да изглежда
    по -съвременна, както и ще Ви споделя за някои предстоящи интересни ремонти по колата. Това е породено от факта, че съм сравнително нов собственик
    ( от около година) и все още съм пълен с мерак за колата.

  • #2
    Ще ви покажа осъществяването на едни не много тежки бояджийски интервенции относно броните и праговете. Разбира се снимките са от преди зимата. Оригинално половината брони са със черен кант и нагоре в цвета на купето. Хрумна ми всичко да е в цвета на купето както са сега новите коли. Това някак прави колата по -пълна и завършена . така и така броните бяха издрани реших използвам момента. На първите снимки започнахме с малко кит за да докараме формите. Там където бяха издрани добре остъргвам старата боя до пласмаса и чак тогава започвам да нанасям кита. После с едра шкурка оформям и с финна само заглаждаме за да може да нанесем шприц кита.
    Last edited by kalin555; d.m.y г., 12:05.

    Comment


    • #3
      Тука сме загладени и шприцваме. Предстои да минем с водна шкурка за да сме готови за металика. Вижда се и кочината в гаража, както и малкото бояджийско зверче, което се оказа че се държи добре за частично пребоядисване.
      Last edited by kalin555; d.m.y г., 12:05.

      Comment


      • #4
        На първата снимка е и предната броня на шприц. Тя претърпя същата процедура като задната. Имаме си номер на боята и купуваме същия номер. Предварително ходих да проверя дали номера отговаря все пак колата не си знае годините и можеше да е пребоядисана. Бояджията аза че е точна. после се оказа че има малко ралика , но го отдавам на остаряването на оригиналната боя и ме дразнеше в началото, но се като мина време сякаш си дойдоха цветовете.

        Comment


        • #5
          Извинявам се за безпорядъка с качването на снимките . Та ето ги
          Last edited by kalin555; d.m.y г., 12:06.

          Comment


          • #6
            Ето как стана накрая. Тука все още не са боядисани праговете. Има едни досадни гуми на вратите, които всъщност много добре си пазят от мръсотия , ама няма как да се боядисат и реших, че ще останат като черен кант. самото боядисване на праговете не можах да го документирам, че бързах за един ден да ги отупам , че трябваше да тръгваме за морето. А там трябва да отидем с целия си блясък.
            Last edited by kalin555; d.m.y г., 12:06.

            Comment


            • #7
              Изрових една снимка от морето да се види колицата в завършен вид с боядисани прагове. Тук даже е пастирана цялата. Освен това си поиграх да махна гадното черно фолио което е залепено на средната колонка , т.е. на самите врати. Маха се с пистолет за горещ въздух. Нагряваш малко махаш . Пак нагряваш и така докато се отлепи всичкото. После трябва да се почисти с кореселин останалата лепкава слуз. Малко е пипкава работата ама си струва. Отдолу се показа заводския металик, който отнесе малко паста и лъсна. Незнам дали оригинално е слагано това фолио ама си мисля че е така, защото беше натикано чак под лайсните покрай прозореца. Инъче е поклекнала бая ама не е от колата да не си помислите че е стара и изсипана- хаха. Просто е пълна с бира и меса и ракии и все такива благини
              Last edited by kalin555; d.m.y г., 12:07.

              Comment


              • #8
                браво, добре е станала....но защо не и сложиш едни халогени ?
                Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                Comment


                • #9
                  Ами мислих първоначално ама не знам дали може да паснат на тази броня без преправяне и в крайна сметка се отказах. Не че окончателно. Инъче колата от съвсем скоро е с ксенон на късите и много добре цепи в мъглата. А и по-принцип ксенона много добре се връзва на лупите. Слагал съм на рефлекторен фар ама на лупата ефекта е по -добър а и регулирането на фара не е чак такава играчка. Отделно си направих дългите на дневни светлини (работят на 25 %) и се пускат автоматично със запалване на двигателя. Направих ги така: Палиш и светват дълги на 25 %, ако минеш на габарити дневните гаснат и на следваща стъпка минаваш на къси. Като разбира се ако искаш дългите винаги могат да светнат на 100% , независимо дали си само на дневни или на габарит и т.н. Тоест светкавица винаги е на разположение. Ако някои иска да си направи тая екстра за по малко от 10 лв. мога да драсна схемата. Много е проста и надежна и практическото изпълнение не е трудно. А инъче за монтаж на халогени ако някой е слагал да каже - ако не се преправя бронята бих си помислил да и лепна едни.

                  ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:38 ----------

                  Сега се занимавам със светодиодно осветление на таблото и дисплейчето на километража, което между другото отвреме на време се губеше както гадния дисплей на климатроника. Засега излекувах километража и ще гледам да документирам присаждането на диодите, като ми се иска после и подсветката на климатроника да мине на диоди, а самия гаден дисплей му мисля цялостна интервенция за да се превърне в надежно работещ индикатор без найлонови кабелчета, но затова по - нататък. Студените дни са удобни за такива играчки на топло в къщи с поялника.

                  Comment


                  • #10
                    Бронята е една и съща, сложил съм допълнително халогени на няколко. Единстветно се добавя едно реле, зад километража се намира и заработват (за тази информация благодарности на RUNNING WILD).

                    Ксенона наистина става добре на лупите, а на рефлекторен фар е пълно безумие, селяндурщина и простотия (освен ако не е заводски).
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #11
                      Аз релето го видях де седи като свалях таблото ще помисля и за другото. Ей ще вземете да ме навиете за едни халогени. Инъче сега се хващам с светодиодите на таблото. А да питам ей така: някой знае ли дали на 2,0 ТС моторите са слагани автоматични скорости или само на шестаците, че ми се върти нещо в главата и друго евентуално дали шестаков автомат ще пасне на 2,0 мотора без много преправяне.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Classicalfamaniac Покажи съобщение
                        Бронята е една и съща, сложил съм допълнително халогени на няколко. Единстветно се добавя едно реле, зад километража се намира и заработват (за тази информация благодарности на RUNNING WILD).

                        Ксенона наистина става добре на лупите, а на рефлекторен фар е пълно безумие, селяндурщина и простотия (освен ако не е заводски).
                        много се мъчих с това реле а никои не каза къде седи и отидох при алармаджии и ги гледах в ръцете,без да сваля таблото пича бръкна с ръка под бушонното табло и го сложи стигна роре зад километража,техничар та дрънка,много се чудя за ксенон да ти кажа брате,искам некое бяла светлина не им разбирам хич.

                        ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

                        Първоначално публикувано от kalin555 Покажи съобщение
                        Извинявам се за безпорядъка с качването на снимките . Та ето ги
                        бате супер си,преди месец си купих флекс на БОШ професионална серия с 6 скорости и си мислех да оправям нещо точно по броните,ама кофти е при мене че я карам оф роуд по риболовите и трябва да минава на тегави терени,а имам над 20 удара по броните и колата има поне 4 вида боя,теглич си сложих та не знам,ще ми се да с апо-чеовешки ама колко ще изкарат тя милата много преживя с мен секъл съм шипкови храсчета с нея и от долу бронята поради тая причина е на жълти петна няма я боята от ударите от храстите,направих и една градина с нея съм изгледал имах и поникнало стръкче доматче на задното стъкло от вънка на уплътението се беше хванало мъжа на сестра ми го видя,имах и поникнало жито под стелките останало от риби и от не знам къде,давена е до халогените в рекички къде съм минавал по корем в калта и тн,но вече си я коткам и си я стягам пък и си е машина та дрънка,ако и е хубава боята от вънка и си я измиеш е супер.

                        Comment


                        • #13
                          Значи моите Ксенони са 6000 К. И светят малко синкаво , но много добре разбиват мъглата. Инъче мисля че 5000 К. ще е по бяла светлина. Даже заводските ксенони доколкото знам се слагат на 4300 К. За да е най бяло. Масово китайчетата са на 5000 К. Относно броните ако се кара офроуд малко се обезмисля да се заиграва толкова много с брооните. То китване , та шкурене та шприц и т.н. Моята отиде 3 дена само с 2 брони. И чесно казано сега като си я гледам на живо си намирам някои кусури ама аз си ги знам. Праговете отделно поне 1 ден.

                          П.С. Никой ли не е запознат с автоматиците при Алфа 164 , че съм изпаднал в размисъл.

                          ---------- Post added at 11:44 ---------- Previous post was at 11:29 ----------

                          Този уикенд се занимавах с светодиодното осветление, което се оказа голям таралеж, особено в частта с панела на климатроника. Инъче от пробите се очертава да е много манияшко всичко , но ще трябва да се помъча. Изкуството иска жертви. Снимки скоро.

                          ---------- Post added at 11:47 ---------- Previous post was at 11:44 ----------

                          Този уикенд се занимавах с светодиодното осветление, което се оказа голям таралеж, особено в частта с панела на климатроника. Инъче от пробите се очертава да е много манияшко всичко , но ще трябва да се помъча. Изкуството иска жертви. Снимки скоро.

                          Още нещо - колега Runing wild ако имаш нужда мога да съдействам и обяснявам нещо за ксенона монтаж и т.н. Мога снимам и коша да покажа как съм сложил нещата при мен
                          Last edited by kalin555; d.m.y г., 11:39.

                          Comment


                          • #14
                            Автоматични ск. кутии

                            ZF 4HP18Q - управление посредством вакуум и жило
                            ZF 4HP18QE - електронно управление

                            монтират се само на 3.0 V6 и 3.0 V6 24V.
                            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                            Comment


                            • #15
                              Това означава най-вероятно че няма как да се сложи на 2,0 ТС. Или поне ще е голям филм. Интересува ме как ли е захвата на кутията към мотора. Дали ще пасне към 2,0 мотора. А полуоски и тем. подобни сигур също ще са чудо като знам разликата само в главините кой знай другото какво ще е. Всъщност ако говорим за ръчна кутия дали от 3.0 пасват на 2,0 ТС. Оттам може да се съди и за съвместимост при автоматика.

                              Comment

                              Working...
                              X